niedziela, 20 maja 2012

Kilka zaległych rzeczy

Witajcie! Wiem, że strasznie długo mnie nie było. Nie umiem powiedzieć dlaczego tak długo nie mogłam się zmusić do napisania nowego posta. Postaram się poprawić. Mam szczere chęci, zobaczymy co z tego wyniknie. Po prostu odkąd pracuję przy komputerze, mam jakąś awersje do używania go w domu.

Na wstępie chciałabym podziękować za wyróżnienie Hobbystce :) Wiem, że trochę przeterminowane te podziękowania.

Chciałam się też pochwalić, że zapisałam się na warsztaty DLWC, które odbędą się 6-8 lipca we Wrocławiu. Już nie mogę się doczekać. Będę szyć Tildę lub zająca, montować notes i uczyć się szycia prostego/podłużnego. Jak chcecie wiedzieć o co chodzi to zerknijcie na stronkę :)


Pewnie jeszcze o czymś miałam napisać, ale w tej chwili nie pamiętam ;)

Teraz moje ostanie prace. Ostatnie, które sfotografowałam, bo jest tego więcej.

Taki sobie skromny Przepiśnik. Bardzo polubiłam przeszycia maszynowe. Po raz drugi bindowałam i tym razem poszło mi lepiej. Wygląda tak:






Zrobiłam sobie jeszcze takie "cosie" na koronki. Nie wiem jak je nazwać. Teraz nareszcie wszystko jest na swoim miejscu w szufladce Ikea'owej komódki. Zużyłam na nie dwa papiery z Galerii Papieru, które kiedyś zakupiłam i okazało się, że nie wyglądają tak jak się spodziewałam. Tu spisały się idealnie.





No i na koniec trochę szkiełek. Tym razem nie tylko magnesiki, ale i coś dla osób preferujących, jak ja, tablice korkowe - pinezki z postaciami z bajek Disney'a....




oraz magnesiki z pięknych papierów Primy.


Teraz lecę po aparat aby "obfocić"najnowsze dzieła, póki jest światło ;)

5 komentarzy:

  1. Welcome back! ;) Dora, Flik, Bu, Wally.. spora gromadka :) Te szkiełka chyba szybko Ci się nie znudzą :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzenko nareszcie jesteś
    Przepiśnik cudny a pinezki i magnesiki rewelacyjne

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gromada Disney'a super chciałabym mieć na tablicy w pracy takich znajomych... od razu nastawienie do pracy byłoby inne

    pozdrawiam

    http://galeriamiszmasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...