czwartek, 22 września 2011

Notes zakupowy

W tamtym tygodniu byłam w Kreaterii po jeden mały stempel ze śnieżynką, do kartek świątecznych, które już powoli zaczynam tworzyć. Tylko, że pójść tam oznacza kupić coś czego się nie planuje. Zawsze tak jest. Tym razem udało mi się w miarę powstrzymać, ale tylko dlatego, że miałam już zaplanowane zakupy w scrap.com. No, ale siostra pokazała mi ciekawe pisemko - Creativity! Dołączony do niego był zestaw stempli, których po prostu nie mogłam zostawić. Co prawda to jest numer sprzed roku, ale że ja scrapbookingiem zainteresowałam się niedawno (mam na myśli twórczo) to dla mnie WOW.

Uznałam, że wprost idealnie nadaje się na notes zakupowy. Stempel pokolorowałam oczywiście moimi kredkami akwarelowymi, jako wkładu użyłam podłużny bloczek z Ikei. A reszta ze scrap.com: papier z kolekcji Victoriana zadziwiająco dobrze pasował do tego nowoczesnego stempla. No i metalowe kółeczko - koniecznie białe - dopełniło dzieła.

Oto co powstało:





6 komentarzy:

  1. Świetny notes. Mając taką listę zakupów niczego nie zapomnisz kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny jest :) mimo, że różu nie znoszę nieznoszeniem ogromnym!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra notesik i jaki trafny cytat do tego :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jego rozmiarem się zainspirowałam i stworzyłam własny, właściwie dwa! :-)
    Dziękuję Marzena za inspirację! :-*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...